Mer död än levande

Vaknade upp efter bara någon timmes sömn och skulle ha prov, inte taggat! Ställde mig upp ur sängen och kände mig på fyllan fortfarnade, så nej nej det blev inget skola och inget prov för min del inte. Dagen idag har jag mest spenderat liggandes efter som mitt huvud väger några ton today. Trevligt igår, men mindre trevligt idag helt enkelt.
Sandrisen kom hit för ett tag sen och piggade upp mig lite iallafall. Nu ska vi snart glida iväg och fixa lite fetto food och massa godis och läsk och FETT hahaha













Kommentarer
Postat av: sandrii

Och fett i stora lass blev det! Både fet mat o feta tuttar! HAHAH HAAAAAAA

2010-03-25 @ 20:31:01
URL: http://psychobittch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0