Ta min hand, vi ska åt samma håll

Dagen i skolan va riktigt seg, men tur att jag har Tove och Nella som förgyller mina skoldagar med massa skratt och äventyr haha! Blev en hel del skratt idag, så mycket att jag faktiskt fick ont i magen, men det är det fan värt! Efter skolan träffade jag Sofie på centralen och kirrade en biljett till hennes s.skiva som ägerrum nästa onsdag! Sen fick jag även sällskap i bilen hem av en sötnos som våldgästade mig haha, blev en hel del prat och det behövdes. Nu ska jag snart se på det absolut bästa tv programet som finns Andra Avenyn.

Såhär såg det ut när jag, nella och tove lekte loss i skolan










Fett snygga yaaaao

smack på oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0