Back on track

Nu är jag tillbaka till bloggen igen, har varit lite busy den senaste tiden men nu är jag på gång igen! Helgen spenderades med Tove hjärtat och det va awesume! Fredags vart det mys med cider, film och kladdkaka. Lördags va det raggen som gick och det vart en toppen dag. Söndag va det söder som gällde. Var meningen att jag skulle på studentsiva inne i stan men blev inte så, istället drog jag, Nino och Georgios till 54an och det inte helt fel det heller. När dom drog spenderade jag kvällen med Carro och Nicklas med några drinkar innan taxin tog oss hem till Nicklas. Igår vaknade jag upp hemma hos Nicklas och fixade mig och gled sen in till stan för lite fix och sen hem till Tove i turkiet, eller södertälje haha. Hade en mys dag med henne, love uuuu. Efter det hem till Jonas för att passelipassa Chloé. Käkade middag med Nicklas och det blev en grym kväll.


peace' e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0