Home again

Hemma nu igen mina lovers, saknat mig? aaw jag visste väl det, men nu är jag tillbaka!
Kvällen igår blev inte riktigt som vi tänkt oss, men en kul kväll helt klart. Bilder komemr senare när segis tove har kirrat in dom på hennes data.
Imorse när man vaknade upp i Toves säng va man inte direkt pigg på att tassa upp till skolan så vi snoozade länge, jätte länge. En kvart innan vi började tassade vi upp som små lik och lik va just va vi var när vi kom till skolan också. Tove kände sig full/bakis och jag kände mig hög hahaha great början på veckan va? Hur som helst, efter skolan drog vi hem till Nella och trion va komplett igen. Blev lite fika och planering hos Nella innan vi drog och käkade. Sen till ica maxi för shopping och sen hem till Tove för singstar. Och vem va som vanligt sämst? HAHA självklart va det jag. Nu är jag hemma och ska hoppa in i duschen om ett tag, men först ska jag skriva sanning där jag tänker ta upp allt för en sista gång och tänker inte hålla tyst om något. Som sagt, detta är min blogg och min sanning, jag skriver precis vad jag känner och snart delar jag med mig till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0