Vinnaren tar allt

Gårdagens tripp till göteborg var helt okej faktiskt. Det roligaste va trots allt tågresan, rättare sagt fylle tågresan haha! Dock inget mer prat om detta, det som hände i göteborg - stannar i göteborg haha! Efter det vart det utgång på texas med några från klassen, blev en riktigt lyckad kväll innan jag och nella ramlade hem kring stadens gator. Vaknade upp av att toviga tove ringde imorse och bjöd till galej i nyköping, alltid lika taggad alltid lika på haha. Synd nog så har jag gått och blivit sjuk, lagom trevligt i stunder som dessa, inte det minsta! Så jag prioriterade lite och fick vara hemma och vila inför den kommande veckan och framför allt inför studenten som vankas på fredag!
Feber, hosta, snor och slem - precis vad jag önskade mig just nu? suuuuuuuuuuug


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0