Mys Söndag

Har som sagt jobbat idag, riktigt segt men tur man har roliga arbetskamrater som förgyller min vardag!
Efter jobbet blev jag ut bjuden på middag så bara hem och fixa sig och glida vidare.
Nu har jag precis kommit hem från restaurangen efter en super trevlig middag verkligen!
Helt underbart slut på veckan faktiskt.
Imorgon är det arbetsintervju i södertälje som gäller för mig. Men först jobb såklart.
Träffa soulmate imorgon också, saknar henne grymt!
Planerna inför helgen har också börjat faktiskt.
Fredag lutar det åt utgång i stockholm med bästa Robert och gänget.
Lördag hemma fest hos Fia i södertälje.
Söndag ska jag förmodligen göra något som än så länge är hemligt faktiskt.
Pussss tills vidare mina finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0