...

Jag har sett mörkret, vandrat i dödens dal
och allt på grund av att mina tankar fick övertag.
Jag var en sån som tänkte för mycket
på livets mening och vad vännerna tyckte.
Jag klättrade uppåt, sakta men säkert
och har nu lärt mig att uppskatta världen.
Ta vara på kärleken och stunden som vi delar
lev dag för dag, gör det inte komplicerat.
Jag har sett mörkret, vandrat i dödens dal
och allt på grund av att mina tankar fick övertag.
Jag var en sån som tänkte för mycket
på livets mening och vad vännerna tyckte.
Jag klättrade uppåt, sakta men säkert
och har nu lärt mig att uppskatta världen.
Ta vara på kärleken och stunden som vi delar
lev dag för dag, gör det inte komplicerat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0