Så fort allting kan vända från vackert till skit

Det blir aldrig som man tänkt sig, och det gör mig så sjukt jäkla besviken.
Fel läge, så jävla fel läge!
Igår fredag skulle jag stått bakom flaskorna, igår skulle jag serverat drinkar och varit lyckligast på jorden, igår skulle jag varit miss bartender. Men något hände och krossade det totalt. I torsdagskväll spenderade jag min kväll på akuten eftersom en spindel från Indinen bitit mig och spridit gift i halva min kropp, sjukt äckligt jag vet men thats life. Det blev allt värre och värre ändå försökte jag stu ut på jobbet igår så länge som möjligt tills jag började må illa, kallsvättas och se suddigt. Då insåg jag att detta inte va bra någonstans och uppsökte sjukhuset igen. Det gick sjukt fort när jag väl kom in och jag fattade hälften, med 4 sköterskor omkring mig och en läkare direkt från Afrika hade jag snart fått i mig direkt värkande medicin och nån grön sörja från giftet plaskade omkring på båren där jag låg. En vidirg och sjuk historia, men detta är vad jag varit med om dom senaste dagarna. Nu äter jag massa medicin och hoppas på att kunna jobba på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0