Superwoman

Tänk att så mycket kan ändras på så kort tid. Från att vara en bortskämd, lat 18åring, som vars största hobby är att äta godis med pojkvännen. Blivit till en snart 20 åring med tusen järn i elden.

Skriver inte så mycket om mitt liv här, men det är för att jag vill hålla i sär saker och ting. Men jag måste göra en blondinbella och säga, WOW över mig själv. Visst, vissa kanter behöver slipas till men jag rullar numera med mig själv som chef.

Vad som än händer, kommer jag aldrig vilja vara beroende utav någon i någon aspekt. För att även om världen rasar samma, ska jag stå kvar med huvudet högt.

Superwoman är den nya bimbon!



Kommentarer
Postat av: Mami

Till slut kommer man till ett vägskäl.

Det är då det gäller att välja rätt och du har valt den rätta stigen nu att tassa vidare på.

Och jag vet att du kommer att gå långt på just den stigen...

Kramiz!

2011-04-05 @ 08:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0