Thoughts

Och du var aldrig ärlig mot mig.
Jag var ärlig mot mig själv och vände ryggen till fastän det tog emot.
Jag förtjänar att vara lycklig nu.
Du ska inte få stå i vägen för det. Ingenting ska få stå i vägen för det.
Var är du ikväll? Är du samma som då? Har du glömt vilka vi var? Tänker du på mig ibland?
Ibland tror jag att allting är uppgjort från början, hur allting ska sluta före det ens har börjat.
Och kanske är det faktiskt så för jag visste hela tiden att det inte skulle få ett lyckligt slut.
Varje slut är början på något nytt så jag fortsätter där vi slutade.
(men jag glömmer inte)
Och du var aldrig ärlig mot mig.
Jag var ärlig mot mig själv och vände ryggen till fastän det tog emot.
Jag förtjänar att vara lycklig nu.
Du ska inte få stå i vägen för det. Ingenting ska få stå i vägen för det.

Var är du ikväll? Är du samma som då? Har du glömt vilka vi var? Tänker du på mig ibland?
Ibland tror jag att allting är uppgjort från början, hur allting ska sluta före det ens har börjat.
Och kanske är det faktiskt så för jag visste hela tiden att det inte skulle få ett lyckligt slut.
Varje slut är början på något nytt så jag fortsätter där vi slutade.
Men jag glömmer inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0