answer

Fick en fråga om hur jag är som person, så tänkte svara på den.
Jag är van att alltid få som jag vill eller vad jag vill av både mamma och pappa, man skulle kunna säga att jag är född med silverskeden i munnen och van att få allt serverat på silverfat haha. Dock är det något jag växer ifrån mer och mer. Så när saker och ting inte blir som jag tänkt mig blir det kaos i min hjärna och jag fuckar ur. Kanske inte den bästa egenskapen men thats me.
Annars är jag väldigt snäll och omtänksam, ser hellre att jag själv blir sårad än någon i min omgivning.
Det finns nog ingen rubrik där jag passar under, jag är liksom lite av varje.
Ena sekunden Partyqueen nästa sekund chillmonster typ, men det passar mig perfekt eftersom jag älskar variation.
Jag har även ganska lätt att förlåta men jag glömmer aldrig.
Skulle dessutom vilja påstå att jag har lite av ett fotominne eftersom jag alltid minns detaljer, kläder, inredning och speciella saker,
även om det var för flera år sen.
Så det var väl lite kort om mig, annars får du fråga igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0