Bättre sent än aldrig..

Så här kommer svaren på era frågor

Använder du lösögonfransar eller är det dina egna? :)
På galej är det oftast lösögonfransar, annars mina egna.
Vad har du i din plånbok och vad kan du aldrig gå ut utan?
Pengar, körkort, bankkort, medlemskort. antagligen samma saker som alla andra? haha
Kan nog aldrig gå ut utan min mobil.
e du hel svensk?
Ja, eller kvarts finsk om man säger så..
Vart bor du?
För tillfället i världens ände
Hur ser din familj ut?
Fattar inte riktigt frågan? Men som en vanlig familj skulle jag tro haha
VAd tycker du om utlänska killar?????
Beror på från person till person!
Vad heter du på facebook? får man lägga till dig där? :)
Elin Johansson, hittar du mig bland alla 100000st så visst fine lägg till mig haha
Hur länge har du haft körkort och anser du dig vara en bra förare? 
Ha en bra dag!
Ganska exakt ett år, jag är kung på att köra!
Varför färgade du håret mörkt ifrån ditt blonda?
För att jag behövde en förändring och hade tröttnat på mitt gamla vanliga blonda
Skulle du kunna göra ett videoinlägg? :D
hahaha tror inte det är min grej faktiskt
Vad är det dyraste du äger? alltså typ kläder,skor,smycken,väskor och sånt :P
Min bil skulle jag tro. Men annars har jag några jävligt dyra väskor och även skor. Säkert något dyrt fint smycke också. Vet faktiskt inte riktigt!
Är du morsa till ungen på bilden och milf? hehe
Vet inte riktigt vilken bild du menar? men får anta att du menar bilden på mig och Chloé, som är min brorsdotter.
Så nej jag är inte mamma, men världens bästa faster!
såg en bild där du pussade en robin. 
så min fråga är om det är något mellan er?
Antagligen mer än vad det är mellan dig och mig?
Har du några syskon?
2 bröder, världens bästa!
Vem är din bästa vän?
Bästa och bästa, jag är inte 14 så det behövs inga listor och rangordningar. Jag vet vilka som är mina sanna vänner och det betyder allt!
Hur många läser dagligen din blogg? jag är en av dom hihi :)
haha inte speciellt många, brukar ligga mellan 50-60 unika om dagen.
Har du en kille eftersom att du skrev att du blivit sambo?
Hoppas du svarar på alla frågor :D puss och kram
Svaret är nej jag har ingen kille.
Läste att du hade gjort om i ditt rum, kan du visa hur det blev? :) gillar din blogg! kram
Japp det stämmer, haha ja det kanske jag skulle kunna göra någon dag.
Hur stora tuttar har du? ;)
Det ser du väl själv får jag hoppas?
Är det falsk vänskap mellan dig och tove haha?
Falsk är det sista den är, men tydligen är svartsjuk det första du är eftersom du frågar en så omogen och korkad fråga, tattare!
Hur många par skor har du egentligen? Skulle du kunna visa några av dina skor? :)
haha vet faktiskt inte exakt, runt 180 par skulle jag tro! Javisst det skulle jag absolut kunna göra. Dom är ju trots allt mina älsklingar allihopa!

Kommentarer
Postat av: Ida

Grymma svar Elin! Bara ett tips, när du skriver med det där typsnittet är det skitsvårt att läsa, för bokstäver och ord bara flyter ihop. Är det med meningen? Annars är det mycket lättare att läsa om du väljer något annat (: Hoppas att allt är bra med dig i övrigt, har du något jobb nu eller kan vi planera in en dejt någon dag? ;) Puss

2011-01-23 @ 21:43:29
URL: http://peaceandida.blogg.se/
Postat av: Mami

På min skärm funkar typsnittet bra. Inga problem att läsa här inte!

2011-01-23 @ 22:51:19
Postat av: Mami

På min skärm funkar typsnittet bra. Inga problem att läsa här inte!

2011-01-23 @ 22:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0