Jag kunde inte bry mig mindre

Förlöjligad ända in till benstommen utav någon som endast ser det den vill se.

Skalet har skiljts åt med insidan och fötterna dansar vid kanten utav elden, det luktar bränd stortå nagel när jag dansar i förstora peep toe´s skor så tårna glider fram alldeles förlångt. Spring aldrig med en sax i handen om du inte vill skada dig själv säger jag och har fickorna fulla utav vassa knivsägg.

Förlåter du mig om jag vänder min trenchcoat efter nordliga höstvindar ropar majoriteten som dregglat ner veckans "måste ha lista"  kling´s hjärntvätteri klippt ihop i photoshop i en värld där alternativt är inne och lyx är vardags mat.

En vännina och jag samtalade med stela läppar efter för många försök återskapa en allergisk reaktion pga bla kanel i jakt på nyvaket morgon plut. Den utomstående bartendern var så inne i att tolka vårt föryngrande språk att han tappade fokus och lät sin tillgjorda kåtblick bli till en riktigt fågelholks blick.

En vännina och jag samtalade med stela läppar efter för många omdömesförlorande glas i ett försök till försköna det vi bar på. Ångesten över verkligheten.

Förargad ända in till botten utav mitt hjärta av någon som bara lyssnar på det den vill höra. Jag blöder, mina händer blöder utav vassa knivsägg i ett misslyckat försök till att hugga en sugga i ryggen, det evigt surrande parasiterna som flyger omkring i luften fick mig att tappa fokus. Min iskalla mördar blick övergick på ett ögonblick till pappas lilla flicka blicken. Blodet slutade rinna efter ett tag men kroppen står kvar då ångesten tog överhand och allt som blev kvar är en konstgjord kåtblick vars huvudingrediens är omdömesförlorande vatten och en jävla massa saxar i rockärmen.


Kommentarer
Postat av: Ida

Vet att jag skrev om dig på min blogg här om dagen, hoppas att detta inlägg inte handlar om mig? Isf var det verkligen INTE meningen att du skulle ta det så. <3

2011-01-04 @ 16:55:46
URL: http://peaceandida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0