Shopping får vilken tjej som helst på topp

Blev lite spontana äventyr med tove idag efter att jag fixat lite papper till polisen.
Vi drog till skärholmen och shoppade loss
som om vi var rika som troll.
Fick bla med mig ett par helt underbara skor hem, är så lycklig!
Efter det åt vi en super god sallad till middag innan vi drog vidare till nykvarn och sedan till södertälje
och hem till louise för lite umgänge!
Nu sitter jag och tove hos mig och myser i sängen med te.
Imorgon blir det först lite shopping och sedan pulka åkning med mina heta brudar!

Kommentarer
Postat av: Ida

Blir gladast av alla om du vill ta en fika när jag kommer hem från min semester? Bara för att se om vi kanske kan få tillbaka lite av den kontakten vi hade innan? (: <3

2011-01-06 @ 14:03:44
URL: http://peaceandida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0